اس ام اس تبریک تولد2
...:::SmS:::...
SmS با انواع موضوع ها
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت هر اس ام اس خواستید پیدا کنید.مطمئن باشید که در هیج سایت دیگری این همه اس ام اس با موضوعات جدید و متنوع پیدا نمی کنید. اگر پیدا کردید...!

پيوندها
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رمزهای بازی و آدرس sms-h.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 12772
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
حسام

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:sms تبریک تولد,اس ام اس تبریک تولد, :: 21:22 :: نويسنده : حسام

1)      دستانم تشنه دستان تو، شانه هایم تکیه گام خستگیهایت، به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو می مانم،بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم، چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت...عزیزم سالروز تولدت مبارک

 

2)       وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که قفط برای تو می تپد...عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک می گوییم

 

3)      وقتی نگاه تو به دنیا افتاد یک حس عجیب در دل ما افتاد، در گوش بهار آسمان چیزی گفت، نام تو سر زبان گلها افتاد...تولدت مبارک

 

4)      لبخند زدی و آسمان آبی شد/شب های قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیباست/تا آخر عمر غرق بی تابی شد...عزیزم تولدت مبارک

 

5)      روز تولد تو میلاد عشق پاک است/برای شکر این روز پیشانیم به خاک است

 

6)      امروز با شکوه ترین روز هست، روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد، به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی...تولدت مبارک

 

7)      دوباره روز تولدت رسید/روزی که غصه سراغم نماید

روزی که دستای تنهای من/بیشتر از همیشه دستاتو می خواهد...تولدت مبارک

 

8)      در باغ جهان،دلم گلی می جوید/امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم ای دل ای دل می خواند/چون میلاد تو را خاک مبارک گوید...تولدت مبارک

 

9)      میلاد تو طلوع نور در قلبی مه گرفته بود، نفسی گرم در فضای سرد و غریب، گلی شکفته در بهار،تولدت یک  شهر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت...تولدت مبارک

 

10)  روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم، تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم:تولدت مبارک بهترینم

 

11)  می گویند آغاز نو شدن، آغازتازه شدن بهار است، اما برای من روز میلاد تو سرآغاز فصلی دگر از زندگیست...تولدت مبارک

 

12)  باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرند و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است...لمس بودنت مبارک

 

13)  روز میلاد تو باران آمد، روز میلاد تو بود که هوا بوی شبنم و شقایق می داد...میلادت مبارک

 

14)  مادرم تولدت مبارک...روز تولدت را گرامی می دارم نمی دانم از چی بگم و از کجا بگم ولی یک چیز برایم در خاطرم می ماند و آن این است، مادر دوستت دارم...مادر عزیز تر از جانم تولدت مبارک

 

15)  زمین اون گل رو به دست شرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم...تولدت مبارک   

 

اگر اس ام اسی در این موضوع دارید در قسمت نظر بدهید بنویسید تا با نام خودتان در وبلاگ قرار دهم.

یادت نره نظر بدی جیگر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: